Siste Nyheter

Svømmebassenget åpner trolig på mandag
Sokndal kommune har fått tilbakemelding om at det ikke er funnet asbest i prøvene som er tatt av ...
Folkemøte om ungdom og rus
Ruser barnet ditt seg? Avdeling for Levekår, Sokndal kommune har gleden av å invitere til åpent ...
Oppdatert info svømmehall
Sokndal kommune venter fremdeles på svar på prøvene som er tatt av taket på svømmehallen. Inntil ...
Fv. 4242 Frøytlog arbeidsvarslingsplan for rassikring, datoforlengelse
Datoforlengelse av tidl. plan 246-2019-D til 31.10.19, ellers ingen endringer. Fv. 4242 ...
Lokal høring om navnesak i Sokndal
Statens Kartverk har reist navnesak 2018/118 for navneleddet –vik/vig og –vika/viga i Sokndal ...

Ledig stilling som aktivitetskoordinator

Sokndal kommune har ledig 2 årig prosjektstilling som aktivitetskoordinator i 75% med tiltredelse snarest.
Sokndal

Mulighet for utvidelse av stilling og forlengelse av prosjekt. Arbeidstid er dagtid.

Stillingsbeskrivelse
Arbeid med flyktninger, ungdommer, uføre, ansatte med behov for arbeidstrening og arbeidsutprøving, sykefraværsoppfølging for å sikre aktivitetsplikt og se muligheter for den enkelte.

Hovedarbeidsoppgaver for stillingen
I Sokndal kommune har vi ledig stilling som aktivitetskoordinator i 75 % stilling. Dette er en 2 årlig prosjektstilling, med mulighet for utvidelse av stillingsprosent og varighet. Stillingen inngår i teamet på personalavdelingen.

Vår nye aktivitetskoordinator skal jobbe med løsninger av varierte og spennende arbeidsoppgaver, der ingen dag blir lik. Hovedansvar knyttet til stillingen er knyttet til aktivitet og muligheter for flyktninger, ungdommer, uføre, arbeidstrening, arbeidsutprøving, sykefraværsoppfølging og mange andre spennende oppgaver. Du er glad i mennesker og ser løsninger knyttet til både individ og system. Det vil være tett samarbeid med NAV og Uninor knyttet til denne stillingen. Det vil også være stor grad av selvstendighet og teamarbeid i denne stillingen.

Krav til språk
Gode norsk kunnskaper. Både skriftlig og muntlig

Kvalifikasjoner for stillingen
3 årig høyskole, fortrinnsvis bachelor innen helse og sosial, administrasjon etc. Relevant kompetanse og arbeidserfaring vil vektlegges. Personlig egnethet og egenskaper vil vektlegges.

Personlige egenskaper
Personen vi ser etter er fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver, viser initiativ, har en utpreget serviceinnstilling og må kunne jobbe både selvstendig og sammen med andre. Du skal koordinere aktiviteter og løsninger, og skape muligheter for andre mennesker. Du vil ha tett samarbeid med NAV og Uninor.

  • Gode relasjonelle og kommunikative ferdigheter
  • Saksbehandling i henhold til gjeldende regelverk
  • Være løsningsorientert og oppmuntrende

Sokndal kommune kan tilby
Hyggelige og flinke kollegaer i et godt arbeidsmiljø
Spennende arbeidsoppgaver i et spennende prosjekt
Trygge arbeidsforhold
Gode pensjons- og forsikringsordninger

Hvis du vil vite mer om stillingen kontakter du:
Aud Marit Bjørnø, Kommunalsjef Personal og Utvikling, telefon 51 47 06 08.

Søk på stillingen her

Sist oppdatert 03.07.19 - 12:38 av Eline Nesvåg