Ny leder på helsestasjonen Henriette Aase Fuglestad er ansatt som leder for helsestasjonen. Hun tar over stillingen fra Inga Christine Wetteland.
PlanID 2020002 - Reguleringsendring etter forenklet prosess - justering av formålsgrense mellom næringsområde og KNA-banen Det er foretatt en reguleringsendring etter forenklet prosess i planid 2020002 Detaljregulering for Tellenes næringspark del I og KNA
PlanID 2007002 - Reguleringsendring etter forenklet prosess - reguleringsplan for Strandaneset gnr. 54 bnr. 50. Det er foretatt en reguleringsendring etter forenklet prosess i detaljregulering for Strandaneset som medfører følgende endringer i kart og bestemmels...
Frokostmøte med næringslivet Sokndal kommune inviterer til frokostmøte med næringslivet tirsdag 27.august.
PlanID 2015002 - Justering av bestemmelse for støttemur omsorgsboliger Øyno Kommunedirektøren har på delegert fullmakt vedtatt en reguleringsendring etter forenklet prosess i 2015002 Reguleringsplan for Årstadøyno som gjelder ...
Kjekke sommeraktiviteter med familie og venner 😊Gratis utlån av utstyr til bordtennis, sjakk, boccia og minigolf Hvert minutt i aktivitet er bra for helsa di - og i tillegg er det kjekt å gjøre noe sammen 😊Utstyr kan hentes hos Take a Break i deres åpningstider
Ordføreren utfordrer til minigolf-turnering i det nye aktivitetsområdet Vinneren får gullmedalje. I tillegg trekkes det ut 2 premier (gratis kinobilletter) blant alle som deltar. Tid og sted: Onsdag 31. juli kl 11 ved akti...
Sjakk-turnering 17. juli AVLYST På grunn av for få påmeldte må vi dessverre avlyse sjakkturneringen onsdag 17. juli. Vi vil markere at vi har fått nytt utendørs sjakkbord ved å invit...
Kom og bli med og spill kulespill 03. juli Kjært barn har mange navn. Det er lite forskjeller mellom Boccia og Petanque. Det handler om å kaste nærmest den lille kula, og spilleren/laget som få...
Nå blir det Frisklivssentral i Sokndal Kommunestyret vedtok oppstart av Frisklivsentral i Sokndal fra høsten.Frisklivssentralen er et viktig tilbud knyttet til folkehelsearbeidet i kommunen...