Fortsatt midler til barneaktivitet!

Sokndal kommune er svært fornøyde med at Titana AS viderefører ordningen med midler til stimulering av barneaktivitet.

HR manager Lars Sondresen ved Titania AS og kommunalsjef Sigmund Hadland jr. i Sokndal kommune er begge fornøyde med videreføring av avtalen som bidrar til barneaktivitet i kommunen.

Titania AS skal framover bidra med 50000 kr. årlig. Pengene blir benyttet i en egen pott der barnefamilier kan søke om midler til dekning av utgifter til organisert aktivitet og merkedager som jul og 17. mai. Ordningen organiseres via helsestasjonen og aktuelle familier bes ta kontakt med helsestasjonen på samme måte som før. Det legges opp til en lavterskel ordning uten krav til omfattende søknader. Alt ordnes gjennom en samtale med helsesykepleier.

Titania AS har over flere år bidratt til denne ordningen. I den tiden vi nå er inne i med økte utgifter for familier er det ekstra viktig at slike ordninger finnes. Derfor er vi veldig glade og takknemlige når Titania AS opprettholder den økonomiske støtten. I Sokndal skal alle barn og unge som ønsker det delta i organisert aktivitet. Videre skal de store fellesdagene i året inkludere alle!