Kom og bli med og spill kulespill 03. juli

Kjært barn har mange navn. Det er lite forskjeller mellom Boccia og Petanque. Det handler om å kaste nærmest den lille kula, og spilleren/laget som får flest poeng vinner. Dette er et spill som passer godt for både gammel og ung. I andre land  spilles kulespill i parker,  på grusbaner og gressletter. Det er sosialt og moro 😊

Tid og Sted:  03. juli kl 11 i aktivitetsområdet ved Rådhuset

Opplegget blir laget ut fra antall deltakere. Gullmedalje til den som blir regjerende kulespill-mester. 😊Trekning av premier til alle som har deltatt. Servering av kaffe og saft.  Kom og bli med på en hyggelig og uformell formiddag! 😊 (Værforbehold)

Minner samtidig om at det er gratis utlån hele sommeren av utstyr til bordtennis, minigolf, boccia og sjakk. Utstyret kan hentes hos Take a Break i deres åpningstider. God sommer!